top of page
The Galactic Academy (1500 x 1500 )_20240817_234215_0000.png

⚜️ ניסו לחסל אותי ⚜️



ניסו לחסל אותי, לפניי יומיים.


תמיד עשיתי בלגן, במיוחד למערכת. מאז שהיתי בכיתה א' אנחנו לא הסתדרנו.

עם השנים בכדור הארץ גיליתי למה אני כאן, ולמה מערכת השליטה כאן תקועה לי כמו עצם של דג ששוב ושוב נדחפת לי לגרון.


מצאתי שאני לא יכולה לסתום את הפה, כל פעם שגיליתי על משהו זדוני שקורה הרגשתי דחף לדבר וליידע, יש שקוראים לדברים האלה קונספירציות, אני קוראת לזה "דברים ממש רעים שאנחנו לא מודעים אליהם".


מי שמכיר אותי אישית כבר יודע שהמשימה שלי סיכנה אותי לא פעם וגם לא פעמיים, וגם כשהבטחתי לעצמי שאנסה 'להרגע', מהר מאוד נפלה עליי עוד ידיעה חדשה שלא יכלתי פשוט לשמור לעצמי.

מצד אחד אני יודעת שהמשימה שלי מסכנת אותי, ומהצד השני אני יודעת שיש סיבה שזו המשימה שלי, ולא סתם אני עולה על כל השיט הזה, יש לי גם הגנה מטורפת.


רוב הפעמים אני לוקחת על עצמי את העובדה שרוב האנשים לא יאמינו לי, והרבה יזלזלו ויתקפו כשהם יפגשו באמת שיוצאת מהפה שלי, אבל משהו בי יותר חזק מכל חשש לעלבון או אי הבנה. האש שאלוהים מבעירים בי, זו אש שבאה לשרוף את כל השקרים ולהאיר את כל החושך שבמקום הזה, זו אש שלא נותנת לי לנוח וגורמת לי לעלות ולצעוק מהגגות.


החודש עליתי על הגג פעם נוספת, צעקתי בכל הכח וזה לא מצא חן בעיני כמה אנשים בקומה העליונה.

הותקפתי באכזריות כמה פעמים כשלפניי יומיים היה השיא. אלוהים, המלאכים והפדרציה הגלקטית של האור הצילו אותי, כמעט סיימתי את תפקידי כאן.


כשאתם רואים שמישהו מנסה ליידע אתכם במשהו חשוב שיכול להציל את חייכם, תתמכו בו ותעזרו לו, אתם לא יודעים עד כמה הוא מסכן את חייו למען זה.

ואני אמשיך בתפקידי אבל אצטרך לשמור הרבה דברים לעצמי מעכשיו, עד היום בו כולנו נעלה על הגגות ביחד ונשיר את השיר של העולם החדש!

ואני מרגישה שאנחנו קרובים לזה יותר מתמיד.

 
 
bottom of page